Nagarro ve MBIS, Müşteri Odaklı Yaklaşımlarıyla İşletmeleri Buluta Taşıyor!
Türkiye’nin ilk SAP Gold Partneri olan Nagarro + MBIS, farklı ölçek ve sektörlerden işletmelere dijital dönüşüm süreçlerinde rehberlik ediyor. Esnek ve ölçeklenebilir bulut altyapılarıyla yeni nesil iş modellerini destekleyen şirket, müşteri odaklı yaklaşımıyla bulut teknolojilerinin sağladığı esneklik ve erişimi bir araya getiriyor. Yapay zeka destekli uygulamalar sayesinde sürdürülebilir büyümeye katkıda bulunuyor.

Küresel düzeydeki büyük isimler olan McKinsey, Goldman Sachs ve Morgan Stanley'in tahminlerine göre, yapay zeka, her yıl dünya ekonomisine 2,5 ila 4 trilyon dolar ekleyerek iş hayatında önemli bir dönüşüm sağlamayı hedefliyor. Dijitalleşme ihtiyacının giderek arttığı bu dönemde, işletmeler için rekabet avantajı elde etmek ve pazar payını artırmak adına bulut ve yapay zeka dönüşümlerine öncülük eden güvenilir stratejik BT iş ortaklarının rolü büyük bir önem kazanıyor. Türkiye’deki ilk SAP Gold Partner olan Nagarro + MBIS, kurumsal kimliğini, müşteri odaklılık (client centric), çeviklik (agile), sorumluluk (responsible), zekâ (intelligent), katılımcılık (non-hierarchical) ve küresellik (global) gibi değerlerle şekillendirdiğini duyurdu. Şirket, yurt içi ve yurt dışındaki müşterilerini SAP’nin bulut tabanlı ve yapay zeka odaklı çözümleriyle buluştururken, bu müşteri odaklı iş stratejisini İngilizce kelimelerin baş harflerini bir araya getirerek oluşturdular. Bu kelimelerle oluşturulan akronim CARING olarak adlandırıldı.
Etkin geri dönüş mekanizmaları ile müşteri geri bildirimlerini değerlendiriyor
Mart 2023 itibarıyla 39 ülkede 18 binden fazla çalışanıyla faaliyet gösteren dijital mühendislik firması Nagarro'nun bir parçası haline gelen Nagarro + MBIS, 25 yılın üzerinde SAP deneyimini müşteri odaklı ve çevik bir yaklaşım ile birleştirerek, ihtiyaçların ötesinde çözümler sunmaya odaklanıyor.
Nagarro + MBIS Genel Müdürü Cenk Salihoğlu, “2025 yılına yeni operasyonel modelimiz Line of Business (LoB) ile başlayarak, müşteri ihtiyaçlarını ve geri bildirimlerini öncelikli hale getirdik. Her iş kolunun güçlü yanlarına odaklanmamızı sağlayan bu yöntem, iç süreçlerimizi daha etkin hale getirerek müşterilerimize özel çözümler sunma kabiliyetimizi güçlendirmiştir” şeklinde ifade etti.
Cenk Salihoğlu, “Dijital dönüşüme ayak uydurmak adına esnekliğimize güvenen müşterilerimizi; memnuniyet anketleri, dijital etkileşim platformları ve sosyal medya analizleri gibi üç ana kaynaktan takip ediyoruz. Bu sayede her bir müşterimize, ölçeği ve sektör ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilmiş deneyimler sunabiliyor; iş süreçlerinde verimliliği artıran hedef odaklı çözümler ve esnek hizmet modelleri geliştirebiliyoruz” dedi.
Public Cloud ve yapay zekanın avantajlarıyla ihtiyaca uygun BT çözümleri sunuluyor
Küresel danışmanlık şirketlerinin öngörülerine göre, üretken yapay zekanın firmaların kâr marjlarına %2 ila 20 oranında artış sağlayabileceğine dikkat çeken Cenk Salihoğlu, “Ülkemizin ilk SAP Gold Partneri olarak, Nagarro + MBIS, SAP ekosistemindeki niteliklerini Nagarro’nun uluslararası gücüyle harmanlıyor. Bugün, 34 binden fazla SAP bulut müşterisi, SAP Business AI hizmetlerinden faydalanıyor. Özgün yapay zeka çözümleri, iş süreçlerinin merkezine yerleştirilerek, yüzlerce kullanım senaryosuyla operasyonel etkinliği ve karar alma süreçlerini kolaylaştırıyor.”
Nagarro + MBIS, işletmelere kurumsal yapılarına esneklik ve çeviklik kazandıran SAP Public Cloud’un olanaklarıyla birlikte, SAP Business AI çözümlerini kullanarak, tedarik zincirinden insan kaynaklarına, satış ve finans yönetimine kadar geniş bir yelpazede müşterilerinin karar alma süreçlerini daha hızlı, verimli ve akıllı hale getiriyor. Yapay zekayı doğrudan iş uygulamalarına dahil eden SAP Business Technology Platform (BTP) üzerinde çalışan çözümler sayesinde çevikliğimizi ve akıllı süreçlerimizi, müşterilerimizin örgütsel kültürünün her aşamasına entegre ediyoruz” diye ekledi.
"Yenilikçi iş modelleri ile değer üretiyoruz"
Cenk Salihoğlu, büyük teknoloji dönüşümlerinin insan faktörünü merkezine alması gerektiğine vurgu yaparak, sözlerini şu şekilde sonlandırdı:
“Bu durum, müşteri deneyimlerini ve onların değişen süreçlere uyum sağlama yeteneklerini derinlemesine anlamayı gerektiriyor. Müşterilerinin mevcut tutum ve ihtiyaçlarını, kendi ihtiyaçları gibi benimseyen stratejik teknoloji iş ortaklarının rolü de burada büyük bir önem taşıyor. Nagarro + MBIS olarak, farklılaşan yaklaşımımız ve kültürel değerlerimiz sayesinde proaktif müşteri desteğini süreçlerin her aşamasına entegre ediyoruz. Adaptasyonu hızlandırarak yapay zeka ve bulut dönüşümünde başarıyı artıracak rehberliği sürdürülebilir bir hale getiriyoruz. Geliştirdiğimiz yenilikçi teknolojiler ve ortaya koyduğumuz yeni iş modellerimiz ile müşterilerimiz için değer yaratmanın yanı sıra, onlarla oluşturduğumuz güven ilişkisini ve sağladığımız memnuniyeti, başarının anahtarı olarak görüyoruz.”